صفحه اصلي > اعضای گروه > اعضای آموزشي  > فریبا یادگاری  
چهارشنبه ٢٩ شهريور ١٣٩٦

آمار بازدید
 بازدید این صفحه : 10191
 بازدید امروز : 131
 بازدیدکنندگان آنلاين : 8
فریبا یادگاری
 

جمهوري اسلامي ايران

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

دانشگاه علوم بهزيستي وتوانبخشي 

 


رزومه هیات علمی

English


 

 

1. اطلاعات فردي

نام و نام خانوادگي: فريبا يادگاري

محل تولد: تهران

وضعيت تاهل: متاهل، دارای یک فرزند

مليت: ايراني

زبان: فارسي

مرتبه دانشگاهی: دانشیار

آدرس پستي: تهران، اوين، خ كودكيار، دانشگاه علوم بهزيستي و توانبخشي، گروه آموزشي

گفتاردرماني، كد پستي: 1985713834

تلفن محل كار: 22180043

پست الكترونيكي:        faribayadegari@yahoo.com                                        

2. سوابق تحصيلي

·        دكتراي گفتاردرماني، دانشگاه علوم بهزيستي و توانبخشي ،1390

·        فوق ليسانس كودكان استثنايي, دانشكده روان شناسي و علوم تربيتي, دانشگاه علامه طباطبايي, 1373

·        ليسانس گفتاردرماني, دانشكده علوم توانبخشي, دانشگاه علوم پزشكي ايران, 1368

3. سوابق اجرایی

·        مدیر گروه آموزشی گفتاردرمانی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در حال حاضر

·        جانشین مدیر گروه آموزشی گفتاردرمانی از 1374 تا 1380

·        رئیس انجمن علمی گفتاردرمانی ایران در حال حاضر

·        عضو بورد تخصصی شنوایی گفتار

·        مسئول بخش گفتاردرماني كلينيك توان بخشي صبا تا سال 1385

 

 

4.  سوابق تدریس

·        آسیب­شناسی و درمان زبان­پریشی ( مقطع دکترا)

·        مدل­هاي شناختي پردازش گفتار و زبان (مقطع دكترا)

·        سمینار پژوهش بالینی در اختلالات گفتار و زبان ( مقطع دکترا)

·        کارآموزی بالینی ( مقطع دکترا)

·        سمينار روند طبيعي پردازش گفتار و زبان (مقطع كارشناسي ارشد )

·        سمينار اختلالات اكتسابي  زبان ( مقطع كارشناسي ارشد )

·        زبان­پريشي كودك و بزرگسال (مقطع كارشناسي )

·        زبان تخصصي (مقطع كارشناسي )

·        زبان تخصصي (مقطع كارشناسي ارشد)

·        مديريت در گفتاردرماني (مقطع كارشناسي)

·        ارزيابي و تشخيص افتراقي در اختلالات گفتار و زبان (مقطع كارشناسي)

·        آسيب­شناسي اختلالات رشدي زبان ( مقطع كارشناسي ارشد)

·        ارزيابي اختلالات رشدي زبان (مقطع كارشناسي ارشد)

·        درمان اختلالات رشدي زبان ( مقطع كارشناسي ارشد )

·        اختلالات تكلمي و گفتاردرماني (مقطع كارشناسي روان شناسي) دانشگاه علامه طباطبايي

 

5. سوابق باليني

·        سرپرست كارآموزي باليني در كلينيك توانبخشي صبا

·        سرپرست كارآموزي باليني در بيمارستان توانبخشي رفيده

·        سرپرست كارآموزي باليني در  مركز توانبخشي اسما

·        سرپرست كارآموزي باليني در شيرخوارگاه آمنه

·        داراي سوابق بالینی از سال 68 تاكنون شامل سرپرستي كارآموزي و كارورزي باليني و هم­چنين معاينه و درمان مراجعان

 

 

 

 

6. كتاب­ها، مقاله ­ها و سخنراني ها

 

 

·        اسداله پور ف، یادگاری ف، سلیمانی ف، یونسیان ش. بررسی تاثیر تحریک دهانی پیش از تغذیه به روش بکمن بر عملکرد تغذیه ای نوزادان نارس. پژوهش در علوم توانبخشی، سال 9، شماره 4، مهر و آبان 1392.

·        Yadegari F. Sensitivity of MMSE for differential diagnosis of dementia in aphasic patients. 2nd congress of basic and clinical neuroscience, Dec 18-20 2013, Tehran, Iran.

·        Yadegari F, Hoomankia A. Revival of Inhibitory Network Therapy (RINT). 2nd congress of basic and clinical neuroscience, Dec 18-20 2013, Tehran, Iran.

 

·        Yadegari F, Azimian M, Rahgozar M, Shekarchi B. Oral apraxia among hemiplegic left hemisphere damaged ischemic stroke patients. 6th national and first international Iranian stroke congress, Nov 27-29 2013, Tabriz, Iran.

 

·        Jafary N, Yadegari F, Acoustic analysis of vowel production in hearing impaired children using cochlear implant. The  29th  World  Congress  of  the  International  Association  of  Logopedics and Phoniatrics (IALP), August 25-29, Torino, Italy, 2013.

 

·        Asadi M, Yadegari F, Ghasisin L.  Non-thalamic subcortical aphasia due to left centrum semiovalis and basal ganglia infarct. The  29th  World  Congress  of  the  International  Association  of  Logopedics and Phoniatrics (IALP), August 25-29, Torino, Italy, 2013.

 

·        یادگاری، ف، اشتری، ع، جفعری، ن، شیرازی، ط س، رفیعی، م، ظریفیان، و دیگران. ارزیابی درونی گروه آموزشی گفتاردرمانی. آسیب شناسی گفتار و زبان، سال اول، شماره 1، پاییز 1392.

 

·        جفعری، ن، یادگاری، ف، ترابی نژاد، ف. مقایسۀ دیرش واکه های زبان فارسی در کودکان کاشت حلزون شده و کودکان دارای شنوایی طبیعی. آسیب شناسی گفتار و زبان، سال اول، شماره 1، پاییز 1392.

 

·        یادگاری، ف، عظیمیان، م، رهگذر، م، شکارچی، ب. بررسی هم­رویدادی آپراکسی دهانی و کلامی در بزرگسالان مبتلا به ضایعه مغزی نیمکره چپ، پنجمین همایش سراسری استروک، اصفهان، 24-22 آذر 1391.

·        یادگاری، ف، عظیمیان، م، رهگذر، م، بیگلریان، ا. بررسی میزان هم­رویدادی و شدت کنش پریشی دهانی و کلامی در بزرگسالان مبتلا به ضایعه مغزی نیمکره چپ، فصلنامه توانبخشی،  دوره سیزدهم، شماره اول، بهار 1391.

 

·        یادگاری، ف. نظریه های ادراک گفتار(سخنرانی)، کنفرانس علمی شنوایی شناسی، دانشگاه علوم بهزیستی و توان بخشی ، 13 اردیبهشت 1391.

·        شفیعی، ب، صالحی، ا، کریمی، ح، یادگاری، ف، شیرازی، ط. س، شفیعی، م. روایی و پایایی نسخه فارسی آزمون ارزیابی جامع تجربه فرد از لکنت بزرگسالان، پژوهش در علوم توان بخشی، سال 8، شماره 1، فروردین و اردیبهشت 91.

·        یادگاری، ف. تشخیص افتراقی کنش پریشی کلامی: چالش های مربوط به تعریف سازه    ( سخنران ویژه)، یازدهمین کنگره سراسری گفتاردرمانی، اردیبهشت 91، اصفهان.

·        جعفری، ن، اسفنده، ک، یادگاری، ف. بررسی تاثیر کاشت حلزون بر واژگان درکی و بیانی و تولید همخوان و واکه کودکان ناشنوای کاشت حلزون شده (پوستر). یازدهمین کنگره سراسری گفتاردرمانی، اردیبهشت 91، اصفهان.

·        وحیدی، پ، عبدی، م، یادگاری، ف. معرفی یک مدل هوشمند برای تشخیص افتراقی کنش پریشی گفتار بر پایه ماشین بردار پشتیبان. یازدهمین کنگره سراسری گفتاردرمانی، اردیبهشت 91، اصفهان.

·        اسداله پور، ف، سلیمانی ، ف، یادگاری، ف، یونسیان، ش. تاثیر برنامه مکیدن غیر تغذیه ای بر زمان دستیابی به تغذیه دهانی کامل در نوزادان نارس. فصلنامه توانبخشی، دوره 13، شماره 5، 1391.

 

·        Poorsmaili Z, Yadegari, F. A model-based treatment of articulatory skills in DAS: A case report, 4th international conference of cognitive science, 10-12 May 2011, Tehran, Iran.

·         رمضانی، س، نیلی پور، ر، یادگاری، ف، رهگذر، ر. مقایسه پیچیدگی رمزگذاری واجی بر روانی گفتار کودکان عادی و لکنتی 9- 6 ساله شهر تهران. فصلنامه توانبخشی، دوره 12، شماره 4، زمستان 1390.

·        یادگاری، ف. مراكز مغزي كنترل حركات كلامي و غير كلامي( سخنران ويژه)، اولين همايش سراسري رويكردهاي نوين علوم توانبخشي در اختلالات حركتي، اسفند 89 ، اصفهان.

·        یادگاری، ف. استفاده از مدلهاي پيوندگرا در توان بخشي بيماران زبان پريش (سخنران ويژه)، دهمين كنگره سراسري گفتاردرماني ، بهمن 89، اهواز.

·        یونسیان، ش، یادگاری، ف، سلیمانی، ف، کریملو، م. بررسی تاثیر برنامه تحریکات دهانی بکمن بر زمان دستیابی به تغذیه دهانی مستقل نوزادان نارس بستری در واحد مراقبتهای ویژه نوزادان. فصلنامه توانبخشی، دوره 11، شماره 5، 1389.

·        پوراسماعیلی، ز، یادگاری، ف، احمدی، ف، رهگذر، م. مقایسه تاثیر نظام ارتباطی مبادله تصویری و گفتاردرمانی بر رشد ارتباط کودکان 8-4 ساله درخودمانده. فصلنامه توانبخشی، دوره 11، شماره 4، 1389.

·        عالمی، ر، یادگاری، ف، رهگذر، م. مقایسه ارتباط بین اجزاء حافظه فعال و درک جمله در بیماران مبتلا به آلزایمر و سالمندان سالم. فصلنامه توانبخشی، دوره 11، شماره 3، 1389.

·        علیزاده، ح، اکبری، س، یادگاری، ف. نیمرخ رشد زبان دانش آموزان با و بدون اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی. فصلنامه توانبخشی، دوره 11، شماره 2، 1389.

·        يادگاري، ف، شيرازي، ط. س، مهديپور، ن.  بررسی رشد درک شنیداری­ـ­کلامی در کودکان بهنجار 5-2 ساله فارسی زبان تهران ، شنوايي شناسي، دوره 19، شماره 1، 1389.

·        یادگاری، ف. تمایز اختلال اسم و فعل در زبان پریشی: مقایسۀ فرضیّه های نحوی و معنایی. بازتاب دانش، دوره چهارم، شماره 14، 1388.

·        محمدی، ه، نیلی پور، ر، یادگاری، ف، کریملو، م. تاثیر مهارت زبانی بر شدت ناروانی در دانش آموزان مبتلا به لکنت. فصلنامه تازه های علوم شناختی، شماره 43، 1388.

·        باریک رو، ع، رضایی، ن، یادگاری، ف، رهگذر، م. بررسی رابطه اشارات دستی و گفتار در بزرگسالان دارای لکنت. فصلنامه توانبخشی، دوره 9، شماره 3، 1387.

·        دهقان، م، یادگاری، ف، شیرازی، ط.س، کاظم نژاد، ا. مقایسه تاثیر آموزش خواندن و آموزش سنتی زبان درمانی بر زبان درکی و بیانی کودکان مبتلا به نشانگان داون. فصلنامه توانبخشی، دوره 9، شماره 3، 1387.

·        محمدی، ه، نیلی پور، ر، یادگاری، ف، کریملو، م. مقایسه دانش زبانی بین دانش آموزان دوزبانه مبتلا به لکنت و سالم. فصلنامه توانبخشی، دوره 9، شماره 2، 1387.

·        محمدی، ه، یادگاری، ف، نیلی پور، ر، کریملو، م. شیوع لکنت در دانش آموزان دوزبانه مقاطع مختلف شهر جوانرود. فصلنامه توانبخشی، دوره 9، شماره 1، 1378.

 

·        يادگاري، ف. " سيب را بده نه پرتقال: نگاهي به رشد اوليه معنا در كودكان"، بازتاب دانش ، دوره سوم ، شماره 10، زمستان 1387.

·        يادگاري ، ف، عمرواني، م، شيرين بيان، پ، نعيمي، پ. بررسي و مقايسه كنش پريشي در سالمندان مبتلا به دمانس نوع آلزايمر و سالمندان سالم، فصلنامه توان بخشي ،  دوره 8، شماره 2، تابستان 1386.

 

·        Evidence of Different Patterns of Semantic deficit in fluent and non-fluent Aphasic Patients (2nd author),The Science of Aphasia (X) SOA,2009 ,Antalya (Turkey), September 28 – October 3, 2009.

 

·        Yadegari, F. Fluent Aphasia from Herpes Simplex Encephalitis, Iranian Rehabilitation Journal, Sep. 2006, 4(4).

 

·        Yadegari, F, Foroughan, M, Shirinbayan, P, Amrovani,M. Assessing apraxia in patients with senile dementia of Alzheimer type: A comparative study, International Psychogeriatrics, 14-18 October 2007. Ozaka , Japan.

 

·        Yadegari, F, Foroughan, M, Mehri, A, Shirinbayan, P, Dadkhah, A. Naming Performance in Farsi-Speaking Aged People. Middle East Journal of age and aging, August 2008 - Volume 5( 4).

 

·        Shiani, A. Nilipor, R, Yadegari,F. Does Semantic Therapy Facilitate Word Retrieval and Reading? 13th International Aphasia Rehabilitation Conference , June 30-July 3 2008, Ljubljana, Slovenia.

 

·        Yadegari, F, Mehri, A, Nilipour, R. Is there a category – specific dissociation in naming in fluent aphasia and Alzheimer disease patients? The Science of Aphasia IX (SOA), Sep. 20-25, 2008, Chalkidiki, Greece.

 

·        یادگاری، ف. تكوين و رشد گفتار و زبان در كودكان زير يك سال، كنگره تكامل طبيعي كودك ، پيشگيري و مراقبت، دانشگاه علوم بهزيستي و توان بخشي، 8 الي 10 اسفند 1385.

·        ناصح، م. ا، یادگاری، ف، محمودی بختیاری، م. پایان نامه های انجام شده در زمینۀ مسائل زبانی مشترک گفتاردرمانی، روان شناسی و زبان شناسی. مجله پژوهش در علوم توانبخشی، دوره 3، شماره 1، بهار و تابستان 1386.

 

·        یادگاری، ف. كنترل حركت در رفتارهاي كلامي و غيركلامي ، سمينار كاربرد تئوري هاي كنترل حركت در علوم توان بخشي، اهواز ، دانشگاه علوم پزشكي جندي شاپور اهواز،

30 بهمن الي 2 اسفند ماه 1386.

·        کریمی جوان، گ، نیلی پور، ر، عشایری، ح، یادگاری، ر، کریملو، م. نقش حافظه آشکار و حافظه ضمنی در افراد مبتلا به لکنت. فصلنامه توانبخشی، دوره 8، شماره 3، 1386.

 

·        قریشی، ز، نیلی پور، ر، شهزادی، س، یادگاری، ف. تاثير تحريك تالاموس بر پردازشهاي زباني و حافظه در بيماران پاركينسون (نويسنده چهارم)، فصلنامه علمي پژوهشي توان بخشي ،  دوره ششم، شماره چهارم، زمستان 1384، شماره22             

·        يادگاري، ف، دارويي ، ا، فرازي، م، عليپور ، ح. نگرش ارتباطي دانش آموزان عادي و لكنتي ، انديشه و رفتار، سال يازدهم، شماره 1، 102-100.

·        ابراهیمیان، ش، نیلی پور، ر، یادگاری، ف. رابطه بين زبان دريافتي و زبان بياني در كودكان مبتلا  به نشانگان داون. پژوهش در حيطه كودكان استثنايي، سال سوم، شماره 2، تابستان 1382 .             

·        يادگاري ف. صالحي ا. و زنديه م. تشخيص افتراقي لكنت اوليه و نارواني طبيعي در كودكان ، فصلنامه توانبخشي، سال چهاردهم، شماره 14 و 15، 1382.                              

·        یادگاری، ف. كودك لكنتي در كلاس درس، مجله پيوند، شماره 289، 1382.

·        یادگاری، ف. رشد پيش زباني در دوران جنيني و نوزادي، مجله دانش و پژوهش، شماره 8، 1382.

·        يادگاري ، ف، ابوطالبي ، م، جمالي، ف. بررسي مقايسه اي حافظه فعال افراد زبان پريش ناروان و عادي بزرگسال، مجله علمي دانشگاه  علوم پزشكي كردستان، شماره 2 (پي در پي 22)، 1380.

·        يادگاري، ف، صدرالسادات، ج. اختلال شديد زبان بياني در كودك مبتلا به نابينايي مادرزادي از نوع لبر، فصلنامه توان بخشي، شماره هاي 4 و 5، .1380.

·        هاول، پ، نيلي پور، ر،  يادگاري، ف، شيرازي، ط. س، مخلصين، م، شفيعي، ب. و ديگران. لكنت ، راهنماي تشخيص ، ارزيابي و درمان.  اصفهان : انتشارات دانشگاه علوم پزشكي اصفهان، 1388.

·        هاردمن، م. ال،  درو، سی. ج،  اگن، ام. دبلیو. (نويسندگان)، عليزاده، ح، گنجي، ك،  يوسفي لويه، م،  يادگاري، ف.(مترجمان)،  روان شناسي و آموزش كودكان استثنايي (چاپ دوم)       ( كتاب برگزيده سال در كتب انتخابي سازمان بهزيستي). تهران: نشر دانژه، 1388.

·        يادگاري، ف. ( مترجم)، موفقيتها و شكستها در درمان لكنت، تهران: انتشارات رشد، 1387.

·        به پژوه، ا، عليزاده، ح،  يادگاري، ف، يوسفي لويه، م. فرهنگ كودكان استثنايي(ویراست دوم) ،تهران: انتشارات بعثت، 1386.

·        شيرازي، ط. س، يادگاري، ف، دارويي ، ا، فرازي، م.  ناتواني حركتي گفتار در كودكان(چاپ دوم)، تهران: انتشارات دانشگاه علوم بهزيستي و توان بخشي ،1389.

·        يادگاري، ف. دارويي، ا، فرازي ، م. آزمون نگرش ارتباطي ، تهران: انتشارات دانشگاه علوم بهزيستي و توانبخشي ،1384.

·        نيلي پور، ر، شمشادي، ه، هروآبادي، ث، يادگاري، ف، حياتي، ل. مباني علم گفتار ، انتشارات دانشگاه علوم بهزيستي و توان بخشي، 1380.

·        نيلي پور، ر، دارويي، ا، فرازي، م،  هروآبادي، ث، شيرازي، ط. س، حياتي ، ل، يادگاري، ف. فرهنگ آسيب شناسي گفتارو زبان (چاپ سوم) ،تهران: انتشارات دانشگاه علوم بهزيستي و توان بخشي، 1389.

·        یادگاری، ف. رديابي آسيبهاي گفتار و زبان در كودكان (پوستر)، شانزدهمين همايش بين المللي بيماريهاي كودكان ،1383.

·        یادگاری، ف. رشد گفتار و زبان در كودكان و آسيبهاي آن (پانل)، هفدهمين همايش بين المللي بيماريهاي كودكان،1384.

·        یادگاری، ف. فرآيندهاي درك و بيان زبان در سالمندان (پوستر) ،دومين كنگره بررسي مسايل سالمندان در ايران ،1384.

·        Yadegari, F. et al. Linguistic features of Farsi-speaking patients with Alzheimer’s disease, 21th international conference of alzheimer’disease international, 2005, Istanbul, Turkey.

 

·        يادگاري، ف، دارويي ، ا، فرازی، م. بررسي نگرش ارتباطي كودكان 15-8 ساله عادي و لكنتي شهر تهران (سخنراني)، هشتمين كنگره گفتاردرماني ايران، 1385.

·        باریک رو، ع، یادگاری، ف. رهگذر، م. مقايسه رابطه اشاره و گفتاردر افراد لكنتي با افراد طبيعي بزرگسال (پوستر)، هشتمين كنگره گفتاردرماني ايران، 1385 

·        كنترل مهارتهاي تغذيه در نوزادان بخش NICU (پوستر)، هجدهمين همايش بين المللي بيماريهاي كودكان، 1385.

·        یادگاری، ف. توانمنديهاي ارتباطي نوزادان ( سخنرانی )، سمينار نقش كاردرماني وگفتاردرماني در اختلالات تغذيه اي كودكان زير يك سال ، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، آبان 1384.

·        یادگاری، ف. نقش کار تیمی در توان بخشي كودكان زير يك سال(پانل), دهمين همايش علمي كاردرماني ايران, 1383.

·        یادگاری، ف. مطالعه ديس گرافي در بيماران زبان پريش(منتخب به عنوان مقاله برتر)، هفتمين همايش گفتاردرماني ايران،دانشگاه علوم پزشكي ايران، 1382.

·        یادگاری، ف. تاثير راهنمايي معنايي در بازيابي واژگان بيمار زبان پريش انتقالي، ششمين همايش گفتاردرماني ايران، دانشگاه علوم بهزيستي و توان بخشي، 1381.

·        یادگاری، ف. گفتاردرماني و جايگاه آن در تيم توان بخشي كودكان فلج مغزي، 1377.

·        یادگاری، ف. زبان افراد عقب مانده ذهني بر اساس ديدگاه لوريا، دومين همايش گفتاردرماني ايران، دانشگاه علوم بهزيستي و توان بخشي،1373.

·        یادگاری، ف. فرايند واژه يابي بر اساس نظريه Levelt ،سخنراني در سمينارهاي ادواري گروه آموزشي گفتاردرماني، 1382.

·        یادگاری، ف. اصول درمان در زبان پريشي، سخنراني در سمينارهاي ادواري گروه آموزشي گفتاردرماني، 1375.

·        یادگاری، ف. چگونگي تهيه و ارائه گزارش موردي، سخنراني در سمينارهاي ادواري گروه آموزشي گفتاردرماني، 1379.

 

 

 

7-تحقيقات اجرا شده و در دست اجرا

·        اعتباریابی متن خواندنی چندمنظوره برای دانش آموزان کلاس دوم تا پنجم، در حال اجرا.

·        ارزیابی درونی گروه آموزشی گفتاردرمانی، مجری طرح، اتمام طرح: اسفند 1391.

·        هنجاريابي آزمون درك شنيداري در كودكان 3 تا 12 ساله فارسي زبان/ مجري طرح/ تاريخ تصويب: 5/83 ، تاريخ پايان: اسفند 1386.

·        بررسي و مقايسه فرايندهاي ناميدن در بيماران آلزايمر, زبان پريش خفيف روان و سالمندان طبيعي/ تاريخ تصويب: 6/83/ مجري طرح/ تاريخ پايان : شهريور 1386.

·        بررسي و مقايسه نگرش ارتباطي كودكان عادي و لكنتي 8 تا 15 ساله شهر تهران/ مجري طرح/ اتمام طرح: 6/1383.

 

8- سخنران یا دبیر كارگاه

·  کارگاه چگونگی نگارش مقالات علمی معتبر در رشته گفتاردرمانی( دبیر علمی)، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، 25 اردیبهشت 1392.

·  کارگاه تاثیر بوتوکس در توانبخشی علائم بیماریها( سخنران)، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، 17 بهمن 1391.

·  کارگاه استفاده از مدلهای روانی- زبانی در ارزیابی و درمان زبان پریشی            (سخنران)، دانشگاه علوم پزشکی مشهد، 25 آبان 1391.

·  کارگاه آشنایی با شیوه های گردآوری و تدوین مطالب علمی در گفتاردرمانی (دبیر علمی)، 22 تا 23 خرداد 1391.

·  کارگاه ارزیابی و تشخیص کنش پریشی دهانی و کلامی(سخنران)، مرکز آموزش عالی علوم پزشکی وارستگان، 18 خرداد 1391، مشهد.

·  کارگاه روشهای آموزش بالینی (سخنران)، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، 19 تا 20 شهریور 1391.

·  كارگاه شيوه هاي سرپرستي باليني (دبير علمي و سخنران )،15 آبان 1385.

·  كارگاه رشد تغذيه اي نوزاد در واحد مراقبت ويژه (سخنران)،16 و 23 آبان 1385.

·  كارگاه روشهاي ارتباط افزوده وجانشين در درمان اختلالات گفتار و زبان(سخنران )، 6 دي 1385، هشتمين كنگره كفتاردرماني ايران.

·  كارگاه early detection & early intervention ) سخنران )، اسفند 1384، دانشكده توانبخشي دانشگاه علوم پزشكي ايران.

·  كارگاه آشنایی با روشهاي  AAC (سخنران )، 1384، كنگره ناتواني هاي ذهني.

·  كارگاه تشخيص و مداخله زودرس در كودكان با اختلالات تكاملي، خرداد 1383، يزد.

·  كارگاه نوروساينس و نقش مسيرهاي پيراميدال و اكستراپيراميدال در اندامهاي حركتي گفتار (سخنران )، مرداد 1384.

·  كارگاه بررسي آزمونهاي زباني و شناختي در گفتاردرماني (سخنران )، دي 1381.

·        كارگاه بازآموزي گفتار و صدا (سخنران )، تير 1378.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   دانلود فایل : CV_English_Yadegari________9_9_2016.pdf           حجم فایل 266 KB
اطلاعیه
آدرس جدید مراکز
قابل توجه دانشجویان در نیمسال جاری مراکز جدیدی با گروه گفتار درمانی همکاری می کنند لطفا با توجه به محل کارورزی خود به مراکز مربوطه مراجعه فرمایید (ادامه)
 ١١:٥٧ - 1396/06/28 - نظرات : ٠متن کامل >>

دانشگاه علوم بهزیستی...تماس با دانشگاهگروه های آموزشیمراکز پژوهشیمراکز درمانینقشه سایت دانشگاه

Copyright © 2009 U.S.W.R - All rights reserved .University of Social Welfare and Rehabilitation Sciences