عنوان پایان‌نامه
مقایسه اثربخشی برنامه قوانین روانی گفتار با وبدون آموزش تعامل والد- کودک درکودکان دارای لکنت پیش از سن دبستان
نام دانشجو
ابراهیم برزگر
استاد راهنما
دکتر مرتضی فرازی دکتراکبرداروئی
تاریخ
1399/09/08
ساعت
13:15
محل
connect.uswr.ac.ir/thesis بصورت آنلاین
مقطع
دکتری
رشته
گفتاردرمانی
نوع دفاع
پروپوزال
عبارت خود را درج و جهت جستجو

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: